PeterGwendolyn.reismee.nl

Ulaanbaatar

Mongolie, Ulaanbaatar Vanmorgen zijn we aangekomen in de hoofdstad van Mongolie (Ulaanbaatar). 's Middags zijn we onze excursie begonnen met een Mongoolse lunch. Na de lunch hebben we het paleis van Bogd Khan (de laatste Mongoolse keizer) bezocht. Dat was erg mooi. Helaas mochten we binnen geen foto's nemen. Na het paleis zijn we naar het Zaisan monument (herdenkplaats voor de samenwerking met de Russen tijdens de oorlog) geweest. Dat monument staat boven op een berg en vanaf die berg hadden we goed uitzicht op heel Ulaanbaatar. Vanavond hebben we nog een traditionele folkloreshow bijgewoond. De show bestond onder andere uit een keelzanger (wat een bijzonder geluid is dat, erg mooi), typisch Mongoolse dansen en acrobatiek. Het was erg leuk en mooi om allemaal te zien.

Sander&Mirjam

Hoi, hoi, wij hebben vandaag alles bijgelezen en bekeken!! Super leuk zo'n site en bijzonder wat jullie tot nu toe al gezien en gedaan hebben. Het is leuk om jullie belevenissen te lezen. We kijken uit naar het volgende.
Veel plezier nog!!

Theo en Cock

Het lijkt ons bijzonder om mee te maken! Ziet er erg mooi uit op de foto's ! Leuk om jullie zo te volgen.
Veel plezier!

Christel Zwerver

Hey nichie,

Wat ben ik jaloers!!! Supergaaf om te lezen wat jullie allemaal meemaken en volgende keer ga ik mee!

Nog veel plezier allemaal.

Groetjes
je nichie